19 Dec 2012

Resultt di tangannku sudahh XD


huh! Koranggg *lambai-II ..*
 aku dlm keta nih OTW nk g McD ..ouhyeahh… 
nak tau result aku ke? Nk ke ? Nk ke?

Let me introduce to u.. nindiaaa result aku..   
cukup-II makan jaaa..tak sehebat result ampaa.. xpii aku tetap bersyukur sgt .. 
Atleast ada capital A kan dlm slip tuhh.. AMIN.. 
Mommy pun kta alhamdulillah J Who know the lil girl yg suka mengadap lappy 29 hours per day *erkk* pun boleh dpt result yg oke-oke :D

Tak nmpak ke? Aduh korang ni.. 2a4b2c.. 
Aku dpt A dlm BM & KH ja..
bak kata mommy..aku ikut jejak diaa… cekang KH.. 
mommy ad Degree dalam Kemahiran Hidup.. *fuhh.. jauh lagi aku nk setaraf dgn mommy* 
Insyallah taun depan bulan 2 mommy akn sambung Master.. 
wahh… tinggallah aku sendirian XD…
BTW.. aku nk wish congrats  kat membe-II aku sbb kiteorg ad A’s dlm kiteorg punya PMR slip exam… 
to amy, deknu, ucu,shud, sue, anis, ain pqah.. taniahh uollss.. n 
to Luqman yg montel.. taniahh dik.. kau dpt 8a’s.. 
Ayyum kezenku yg serong kaki bolaa.. kau pun hebat ayum dpt 7a’s.. 
nnty aku blanja kau choki-II.. wakakaka.. 
yg mane xpuas hati dgn result korang tuhh.. just moving forward tau.. 
SPM kitaa nih bakal menanti … OhhMyy… Yukk , berjuang.. 
Jap, Yazid ape cite, aku text dia yg aku dpt 2 jaa.. xpi no answer.. hmmm.. 
okey lahh.. got to goo.. dh smpai McD .. 
Lastly wanna says Thank mama, Thanks cegu-II, Thanks Friends! Love u..

xoxo,
CIK KACA MATA…

No comments:

Post a Comment