23 Dec 2012

School Oh School


Sekolah ohh sekolahh..skarang kita tgok bersepah banner yg tulis “Welcome Back To School”  .. kat kedai kasut, kedai buku & bnyak mall-II terkemuka buat sales brg sekolah…   
Next year, aku dah form four.. 
aku mcm 50-50 ja nk stay kat sch tuh.. 
ade la kenangan pahit aku kat situ & aku pun dh menyesal dgn ape yg jadi.. 
xpi mulut dorang kat sch tuh xboleh ttup kan.. hummm.. 
semlam aku pegi Jusco, shopping brg skolah.. fuhh.. 
every year aku ad tema .. xpi aku blurr la nk buat tema ape next year.. 
so aku decide utk rojak semua colour.. hhuhuhu.. 
b4 pegi Jusco, aku g amik ank sedara aku .. yg aku syg sgt.. Alif Irfan name dia.. Family aku selalu amik dia overnight kat rumah even rumah die jauh.. w
ell die kan cucu sulung mommy & walid aku.. I’m happy for dats ..
after dats, kiteorg pegi la Jusco, singgah Kenny Rogers makan.. 
ohh makann..  nk tgokk ape yg di makan? Tgokk laa nii :)

Mommy with Aliff

Eat .. eat & eat.. KRR :)

Aliff yg acu sygg :)
Lepas kenyang makan, alhamdulillah.. kiteorg terus jenjalan cari beg & kasut.. korang prasan x walid aku xde? Dia sakit , hampir 2 tahun dia sakit lutut.. 
effect dri kemalangan motor masa dia muda-II dulu.. 
so mommy la yg keje skarang, dulu walid kontraktor.. 
skarang berhenti sbb sakit.. mommy keje sbgai cikgu.. 
die Penolong Kanan Hem di sebuah sekolah **** .. 
Gaji mommy cukup utk menampung kami sekeluarga.. :D 
FYI, walid skarang in pelan utk beli alat yg membetulkan tulang belakang die..  harga dia quite expensive but berbaloi maybe.. 
hope  boleh la sembuh.. :D ..Aminn.. 
Back to the story, aku beli beg everlast RM69.90 gitu laa & pnselcase RM23.90 .. dri dulu smpai aku form 3 aku keje pkai beg bodyglove jaa. 
Bosan ohh bosan.. so aku try laa nk guna beg cap Everlast.. merah oke.. merah.. nihh tgokk.. & also kasut.. RM33.90 jee sepasang, South America .. 
aku beli 2 satu white, satu black.. so lengkap laa brg sch aku.. 
Cuma tinggal alat tulis, buku & track suite..
We waiting for Nanny yg sibuk pilih kasut :)
Mommy pulak beli kasut keje dia.. biasa la cikgu kan kena pkai kasut bertutup.. 
dia singgah kat kdai yg dia suka sgt Bonia..  50% off.. gilaa xbeli..   
mommy xbeli sbb xde pattern yg dia nk.. 
Bonia oh Bonia XD

50% Off.. mari beli.. mari belii WHOA
so, g laa kedai Camel Active.. expensive dohh… kasut yg mommy beli tuh almost 230 ringgit Malaysia .. but comfortable sgt *mommy ckp.. so she buy it for herself.. 

JYEAH.. jom blik..
Aku harap next year, aku dpt kelas yg terbaik.. And azam aku akan tercapai.. Nak tahu azam aku? Tggu entry akan dtg :) 
Good Nitee pals :)

xoxoxo, 
CIK KACA MATA

No comments:

Post a Comment