19 Dec 2012

Pepagi B4 g amikk Resultt .. Morning World


Enfone aku  berketar, *sapa pulak yg mesej pepagi buta nihh*.. *arghh* menguap.. 
aku tgk jam kat fone aku.. aduh seminit lagi pukul 4 pagi..
aku pun tekan la icon mesej yg terteraa kat fone aku tuh.. *uitt, yazid text aku pepagi nihh.. arghh kkenapakahh ? * okay, aku cite sikit tentang yazid nih.. dia nih sahabat rapat aku .. kiteorg text ,chat je.. xpi bila face to face .. huh.. sepatah haram perkataan xkeluar.. dia form 4, aku form 3.. nk dipendekkan cita.. dia pggil aku adik, aku pggil dia abg.. fullstop…*
biarlah sejarah nihh tersimpan kemas dlm kepala otak aku.. huahuahua.. 
oke nk dijadikan cerita.. yazid nih txt aku kan.. aku baca laa..


Adek,kalau abg mati sbb tgn manusia, 
abg mntak tolong balas ey .
Tak kira walau siapa pun yg buat.
Abg ada adek sorg ja.





*cantik takk? Huahuahua* aku as friend.. dpt mcj cegini..aku blur jugak lar.. aku tnya dia kenapa.. try call dia off fone..WAIT! hari ni rabu kan? 19.12 kan? OMG, today is the DAY..kay got to go… Yazid nnti aku sambung pkir sal kau yee.. aku ketaq nk amik result jap g .. muachhsss..

xoxo,
CIK KACA MATA

No comments:

Post a Comment