24 May 2013

Terima Kasih Cikgu :)

Assalamualaikum dan selamat pagi korang.. :D
dh lame CKM tak update kan..
yelaa .. xcukupp masaa lahh ..
and now kan dh start cuti.. 
so, boleh lah update beberapa entry dlam cuti 2 miggu ni :*

Berdasarkan tajuk bersau kat atas tuh.. *ala-ala buat ringkasan BM*
CKM nk ucapkan terima kasih kt dua org cikgu pratikal yg molek belaka.. 

FYI.. 
cikgu yang pertama ajar CKM .. 
ADDMATH &jeng..jeng..jeng* 
Cikgu Nurul Nadiah .. 
*pkai spek
*suka kasi gule-gule
*comel je
*dah tunang kot *info dri kengkawan tercinta*
*Johor (kota tinggi)

First day meet cikguu nad ni.. xde la excited sgt sbb cikgu2 pratikal dulu suka buat donno je kat kiteorang (pelajar perempuan) 
xpi andaian kiteorg salah.. 
Cikgu Nad xmacam tuu.. 
fair and square..  concern dgn kiteorg .. boleh ajak gosipp *Maybe bukan dgn CKM xpi kengkawan CKM yg ckap*
budak lelaki yang mcm monyet tu pun bolehh la masuk kelas.. walaupun bising mcm tuu jugakk..
dorang tade ponteng2 dhh.. 
dorang dh jatuh hati kat cikgu nad lettuw.. *muahahaha*
Cikgu Nad xpenah kasi kiteorg down.. 
lagi2 addmathh..*hahahha
walaupun failed . cikgu kata "takpe kamu dh cube kan" :)
CKM nak bertetima kasih sgt kepada Cikgu Nad :) *nah buah tangan utk korang*


comell kan Cikgu Nadiah :D .. from the left .. Atin , Cikgu Nad , CKM :3
Thanks cikgu pakai gelang tuu.. Cikgu Nor kata cikgu excited sgt .. :D
Semoga cikgu tak lupakan CKM  :)
*Sape pulak Cikgu Nor?*

Cikgu Nor Bff Cikgu Nad..
Ajar Mathematic Moden .. *bukan Kelas CKM*
menurut kengkawan tercinta :3
Cikgu Nor dah bertunang kot.. asal dri terengganu :D
baik sgt.. macam Cikgu Nad.. rendah sikit je dari Cikgu Nad
and dorang comel sgt bila Cikgu Nad buli2 manja Cikgu Nor.. :)
*nah adiah utk korang yg comel*
 
Ni masa last day sekolah.. *hihiihi*
Pelukan cikgu satu berkat kata org.. :)
hikhikhik ..

Itu je lah yg CKM nk cerita pada korang semua..
Hrgailah cikgu kita :D
kpd cikgu : terimakasih cikgu sebab sabar melayan kerenah kami :) kami sayang cikgu :*
cikgu ada lagi dua minggu lepas bukak sekolah nanti :'(
Harap cikgu-2 tak lupakan kami semua :)

xoxo,
CKM :)

#esok ade YS kat astro ceria pukul 11.00 :)
#Happy Holiday korang :D
#Harap result PPT bagus .. Aminn :)

xoxo,
CKM

No comments:

Post a Comment